Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WE Fashion viert feest met members

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie Loyaltyfacts
Redactie Loyaltyfacts
6 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

WE Fashion viert feest met members

WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.

WE Fashion heeft een mijlpaal bereikt: zij hebben 5.000.000 Stylish Members. Dat zijn klanten van WE Fashion die zich hebben aangesloten bij het loyaliteitsprogramma van het kledingmerk. Om deze bijzondere mijlpaal te vieren gaf WE Fashion een cadeau aan haar trouwe leden, namelijk 20% korting op het gehele assortiment. Met deze actie wil het kledingmerk haar klanten bedanken voor hun loyaliteit en samen met hen vieren dat zij het unieke aantal van 5.000.000 members hebben bereikt.

Redactie Loyaltyfacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.