Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WE IS ME

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Hilde Luiten
Hilde Luiten
26 april 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

WE IS ME

WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion, ook bekend als WE, is een in Nederland opgerichte modeketen die kleding, schoenen, tassen en accessoires aanbiedt. Inmiddels is WE ook buiten Nederland actief en heeft in totaal 240 winkels, verspreid over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Verder, WE maakt deel uit van het Europese modeconcern Logo International.
WE Fashion, ook bekend als WE, is een in Nederland opgerichte modeketen die kleding, schoenen, tassen en accessoires aanbiedt. Inmiddels is WE ook buiten Nederland actief en heeft in totaal 240 winkels, verspreid over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Verder, WE maakt deel uit van het Europese modeconcern Logo International.
WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion, ook bekend als WE, is een in Nederland opgerichte modeketen die kleding, schoenen, tassen en accessoires aanbiedt. Inmiddels is WE ook buiten Nederland actief en heeft in totaal 240 winkels, verspreid over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Verder, WE maakt deel uit van het Europese modeconcern Logo International.
WE Fashion, ook bekend als WE, is een in Nederland opgerichte modeketen die kleding, schoenen, tassen en accessoires aanbiedt. Inmiddels is WE ook buiten Nederland actief en heeft in totaal 240 winkels, verspreid over Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Verder, WE maakt deel uit van het Europese modeconcern Logo International.

WE IS ME

 

Het loyaliteitsprogramma van modeketen WE Fashion heet WE IS ME. Dit programma zorgt er al geruime tijd voor dat vaste klanten van WE leuke extra’s krijgen. Zo ontvangen klanten uitnodigingen voor zogeheten ‘secret sales’ en krijgen ze met hun verjaardag een extra korting. Maar klanten worden ook op spontane momenten verrast met leuke voordelen.

 

In onderstaande e-mail is te zien dat WE ook graag stil staat bij een jubileum van het lidmaatschap. Wanneer een klant 3 jaar lid is van WE ontvangt ze een bericht dat er een korting van 25% op één item naar keuze op haar wacht. Deze korting kun je online verkrijgen, door simpelweg even in te loggen met je WE IS ME account. Maar, ook in de winkel heb je recht op 25% korting, door je Member ID te laten zien bij de kassa.

 

Hilde Luiten

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.