Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

We missen jou! Mis jij ons ook?

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
18 april 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

We missen jou! Mis jij ons ook?

De Online Drogist
De Online Drogist
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist
De Online Drogist
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.

De Online Drogist stuurt haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al een tijd geen bestelling hebben geplaatst, een e-mail. In deze e-mail wordt duidelijk dat De Online Drogist de klant erg mist. De klant krijgt hierom een cadeau als hij weer bij De Online Drogist een bestelling wil plaatsen. Dit cadeau bedraagt 10% korting op de eerstvolgende bestelling. In tegenstelling tot andere vergelijkbare e-mails, van andere bedrijven, heeft deze kortingscode geen vervaldatum. Wel vermeldt de drogisterij dat het merendeel van de klanten deze kortingscode direct gebruikt. Jij ook?

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.