Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

We missen jou! Mis jij ons ook?

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
18 april 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

We missen jou! Mis jij ons ook?

De Online Drogist
De Online Drogist
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist
De Online Drogist
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.

De Online Drogist stuurt haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al een tijd geen bestelling hebben geplaatst, een e-mail. In deze e-mail wordt duidelijk dat De Online Drogist de klant erg mist. De klant krijgt hierom een cadeau als hij weer bij De Online Drogist een bestelling wil plaatsen. Dit cadeau bedraagt 10% korting op de eerstvolgende bestelling. In tegenstelling tot andere vergelijkbare e-mails, van andere bedrijven, heeft deze kortingscode geen vervaldatum. Wel vermeldt de drogisterij dat het merendeel van de klanten deze kortingscode direct gebruikt. Jij ook?

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.