Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

We missen jou! Mis jij ons ook?

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
18 april 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

We missen jou! Mis jij ons ook?

De Online Drogist
De Online Drogist
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist
De Online Drogist
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.
De Online Drogist is opgericht in 2007 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste online drogisterij van Nederland. De online winkel heeft een assortiment met meer dan 40.000 producten uit verschillende categorieën, van medicinaal tot aan schoonmaakproducten. Daarbij biedt de website persoonlijk (online) contact met gediplomeerde drogisten die je kunnen helpen bij vragen over de producten of persoonlijk advies.

De Online Drogist stuurt haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al een tijd geen bestelling hebben geplaatst, een e-mail. In deze e-mail wordt duidelijk dat De Online Drogist de klant erg mist. De klant krijgt hierom een cadeau als hij weer bij De Online Drogist een bestelling wil plaatsen. Dit cadeau bedraagt 10% korting op de eerstvolgende bestelling. In tegenstelling tot andere vergelijkbare e-mails, van andere bedrijven, heeft deze kortingscode geen vervaldatum. Wel vermeldt de drogisterij dat het merendeel van de klanten deze kortingscode direct gebruikt. Jij ook?

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

30 Mei 2023

Excuses van Pathé

Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

30 Mei 2023

Excuses van Pathé

Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Mei 2023

Vier de schoonheid van alle moeders

Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 april 2023

SportCity mist je...

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events