De Online Drogist stuurt haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al een tijd geen bestelling hebben geplaatst, een e-mail. In deze e-mail wordt duidelijk dat De Online Drogist de klant erg mist. De klant krijgt hierom een cadeau als hij weer bij De Online Drogist een bestelling wil plaatsen. Dit cadeau bedraagt 10% korting op de eerstvolgende bestelling. In tegenstelling tot andere vergelijkbare e-mails, van andere bedrijven, heeft deze kortingscode geen vervaldatum. Wel vermeldt de drogisterij dat het merendeel van de klanten deze kortingscode direct gebruikt. Jij ook?
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.