Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom bij de Disney familie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom bij de Disney familie

THE WALT DISNEY COMPANY
THE WALT DISNEY COMPANY
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
THE WALT DISNEY COMPANY
THE WALT DISNEY COMPANY
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.

Wanneer mensen zich op de website van Disney aanmelden, worden zij direct van harte welkom geheten in de Disney-familie. In een filmpje neemt het iconische figuur van Disney, Mickey Mouse, het nieuwe familielid mee in de wondere wereld van Disney. Ook worden direct alle voordelen getoond die passen bij de Disney-familie. Zo ontvangen familieleden bijvoorbeeld speciale aanbiedingen, exclusieve promoties en leuke prijsvragen. Met de mail en het bijbehorende filmpje creëert Disney naast een warm welkom ook direct een waarderingsmoment.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events