Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom bij de Disney familie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom bij de Disney familie

THE WALT DISNEY COMPANY
THE WALT DISNEY COMPANY
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
THE WALT DISNEY COMPANY
THE WALT DISNEY COMPANY
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.

Wanneer mensen zich op de website van Disney aanmelden, worden zij direct van harte welkom geheten in de Disney-familie. In een filmpje neemt het iconische figuur van Disney, Mickey Mouse, het nieuwe familielid mee in de wondere wereld van Disney. Ook worden direct alle voordelen getoond die passen bij de Disney-familie. Zo ontvangen familieleden bijvoorbeeld speciale aanbiedingen, exclusieve promoties en leuke prijsvragen. Met de mail en het bijbehorende filmpje creëert Disney naast een warm welkom ook direct een waarderingsmoment.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.