Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom terug bij KRO-NCRV

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 mei 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom terug bij KRO-NCRV

Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.

De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact gezocht om hem/haar weer terug te winnen. Op het moment dat iemand toezegt, wordt deze middels een campagne opnieuw welkom geheten.

Onderdeel van deze campagne is de welkomstmail, waarin leden welkom worden geheten. Daarnaast worden in de mail een aantal voordelen benoemd waar het lid recht op heeft, zoals het ledenmagazine, exclusieve (online) evenementen en het gratis bijwonen van programma’s.

Een aantal dagen na het welkomstmailtje ontvangen leden nog een mailtje. Hierin worden zij nogmaals welkom geheten en wordt gevraagd naar de interesses van het lid. Aan de hand van deze interesses wil KRO-NCRV de nieuwsbrief zo goed mogelijk vormgeven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.