De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact gezocht om hem/haar weer terug te winnen. Op het moment dat iemand toezegt, wordt deze middels een campagne opnieuw welkom geheten.
Onderdeel van deze campagne is de welkomstmail, waarin leden welkom worden geheten. Daarnaast worden in de mail een aantal voordelen benoemd waar het lid recht op heeft, zoals het ledenmagazine, exclusieve (online) evenementen en het gratis bijwonen van programma’s.
Een aantal dagen na het welkomstmailtje ontvangen leden nog een mailtje. Hierin worden zij nogmaals welkom geheten en wordt gevraagd naar de interesses van het lid. Aan de hand van deze interesses wil KRO-NCRV de nieuwsbrief zo goed mogelijk vormgeven.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.