Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom terug bij KRO-NCRV

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 mei 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom terug bij KRO-NCRV

Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.

De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact gezocht om hem/haar weer terug te winnen. Op het moment dat iemand toezegt, wordt deze middels een campagne opnieuw welkom geheten.

Onderdeel van deze campagne is de welkomstmail, waarin leden welkom worden geheten. Daarnaast worden in de mail een aantal voordelen benoemd waar het lid recht op heeft, zoals het ledenmagazine, exclusieve (online) evenementen en het gratis bijwonen van programma’s.

Een aantal dagen na het welkomstmailtje ontvangen leden nog een mailtje. Hierin worden zij nogmaals welkom geheten en wordt gevraagd naar de interesses van het lid. Aan de hand van deze interesses wil KRO-NCRV de nieuwsbrief zo goed mogelijk vormgeven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.