Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Win-back actie LINDA.

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juni 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Win-back actie LINDA.

LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.

Door middel van een win-back actie wordt door LINDA. geprobeerd om oud-abonnees van het LINDA.Magazine weer aan zich te binden. Oud-abonnees ontvingen een mail met daarin een kortingscode om voordelig tickets te kopen voor het LINDA.Festival.

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.