Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Win-back actie LINDA.

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juni 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Win-back actie LINDA.

LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.

Door middel van een win-back actie wordt door LINDA. geprobeerd om oud-abonnees van het LINDA.Magazine weer aan zich te binden. Oud-abonnees ontvingen een mail met daarin een kortingscode om voordelig tickets te kopen voor het LINDA.Festival.

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events