Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Win-back actie LINDA.

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juni 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Win-back actie LINDA.

LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.

Door middel van een win-back actie wordt door LINDA. geprobeerd om oud-abonnees van het LINDA.Magazine weer aan zich te binden. Oud-abonnees ontvingen een mail met daarin een kortingscode om voordelig tickets te kopen voor het LINDA.Festival.

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.