Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Winterdorp van Albert Heijn

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 december 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Winterdorp van Albert Heijn

Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn de supermarkt van en voor ons allemaal. Als oudste nog bestaande supermarktketen van Nederland vult Albert Heijn dagelijks zo’n vijf miljoen borden.
Al 130 jaar is Albert Heijn de supermarkt van en voor ons allemaal. Als oudste nog bestaande supermarktketen van Nederland vult Albert Heijn dagelijks zo’n vijf miljoen borden.
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn de supermarkt van en voor ons allemaal. Als oudste nog bestaande supermarktketen van Nederland vult Albert Heijn dagelijks zo’n vijf miljoen borden.
Al 130 jaar is Albert Heijn de supermarkt van en voor ons allemaal. Als oudste nog bestaande supermarktketen van Nederland vult Albert Heijn dagelijks zo’n vijf miljoen borden.

Spaar jij al de winterdorp mini’s van de Albert Heijn? Bij elke € 15,- spaar je voor een typisch Hollands kersthuisje, zodat je uiteindelijk een magisch winterdorp onder je kerstboom hebt. Je kunt er ook speciale LED-lampjes bij kopen, zodat je mini’s verlicht worden!

Dit moet je weten:

  • Er zijn totaal 45 mini’s
  • Albert Heijn heeft bewust nagedacht bij het maken van de huisjes, ze zijn namelijk gemaakt van stevig, recyclebaar plastic.
  • Daarnaast kan je bij de kassa of online aangeven dat je de mini’s niet wilt ontvangen. De Mini’s kunnen ook worden ingeleverd in een speciale inleverzuil, er wordt dat een goede bestemming gezocht.
  • De verpakking van de mini’s is gemaakt van 100% FSC-papier, je kunt de verpakking gewoon bij het oud papier doen.
  • Om je winterdorp zo compleet mogelijk te krijgen organiseren veel winkels een ruilmiddag op 18 december!

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events