Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Word een Goddess met Sophia Mae

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mila Vonk
Mila Vonk
29 mei 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae
Sophia Mae
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.
Sophia Mae
Sophia Mae
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.

The Muse Club
De Muse Club is het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae om haar meest toegewijde muses te verwennen. De club is namelijk een beloning voor het doen van iets goeds: tijd nemen voor jezelf om jezelf of een ander te verwennen met de luxueuze producten van Sophia Mae.
 
Als member van The Muse Club kunnen klanten loyalty points verdienen en die vervolgens inwisselen voor luxe producten en profiteren van exclusieve privileges. Deze punten kunnen op verschillende manieren verdiend worden, bijvoorbeeld door het instagramaccount van Sophia Mae te volgen (50 punten), in te schrijven voor de nieuwsbrief (65 punten) maar ook door verschillende aankopen te doen (zoals de two-sided pillowcase voor 350 punten of de thoughtful bundle voor 250 punten).
 

 
Van Muse naar Goddess
Het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae heeft verschillende levels. Hierbij geldt: hoe hoger het aankoopbedrag, hoe hoger het level, hoe meer privileges de klant krijgt. Het eerste level is ‘Muse’, dit is het beginnerslevel nadat je de klant zich heeft ingeschreven voor het loyaliteitsprogramma. Na een totaal besteed bedrag van meer dan €120, bereikt de klant het level ‘Majestic’. Als de klant vervolgens meer dan €240,- besteed bij Sophia Mae, dan wordt het level ‘Goddess’ bereikt en zal de klant toegang tot alle privileges krijgen.
 

Mila Vonk

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.