Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Word een Goddess met Sophia Mae

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Mila Vonk
Mila Vonk
29 mei 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae
Sophia Mae
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.
Sophia Mae
Sophia Mae
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.
Sophia Mae is een beauty -en lifestyle bedrijf, opgericht door influencer Monica Geuze. Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en is toegewijd om de innerlijke bron van motivatie, inspiratie en fascinatie te laten ontwaken bij haar klanten! Klanten kunnen zich inschrijven voor het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae genaamd ‘The Muse Club’ om hun inner-muse te ontdekken en omarmen.

The Muse Club
De Muse Club is het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae om haar meest toegewijde muses te verwennen. De club is namelijk een beloning voor het doen van iets goeds: tijd nemen voor jezelf om jezelf of een ander te verwennen met de luxueuze producten van Sophia Mae.
 
Als member van The Muse Club kunnen klanten loyalty points verdienen en die vervolgens inwisselen voor luxe producten en profiteren van exclusieve privileges. Deze punten kunnen op verschillende manieren verdiend worden, bijvoorbeeld door het instagramaccount van Sophia Mae te volgen (50 punten), in te schrijven voor de nieuwsbrief (65 punten) maar ook door verschillende aankopen te doen (zoals de two-sided pillowcase voor 350 punten of de thoughtful bundle voor 250 punten).
 

 
Van Muse naar Goddess
Het loyaliteitsprogramma van Sophia Mae heeft verschillende levels. Hierbij geldt: hoe hoger het aankoopbedrag, hoe hoger het level, hoe meer privileges de klant krijgt. Het eerste level is ‘Muse’, dit is het beginnerslevel nadat je de klant zich heeft ingeschreven voor het loyaliteitsprogramma. Na een totaal besteed bedrag van meer dan €120, bereikt de klant het level ‘Majestic’. Als de klant vervolgens meer dan €240,- besteed bij Sophia Mae, dan wordt het level ‘Goddess’ bereikt en zal de klant toegang tot alle privileges krijgen.
 

Mila Vonk

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.