Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WWF ziet en erkent haar donateurs

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
21 oktober 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

WWF ziet en erkent haar donateurs

WWF-Nederland
WWF-Nederland
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
WWF-Nederland
WWF-Nederland
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er daarom misschien niet. WWF-Nederland heeft dat goed begrepen! In een prachtig mailmoment bedanken zij de donateur voor hun steun en sommen ze maar liefst zes resultaten op. Een shot positiviteit, zoals ze dat zelf noemen.

 

Daarnaast geeft de organisatie ook nog wat extra’s terug aan haar donateurs. Mocht de donateur na de behaalde resultaten tóch nog last hebben van klimaatstress, dan heeft het WWF een meditatief filmpje voor ze klaargezet. Een half uur durende, kalmerende video met beelden en geluiden van de natuur. Zo wordt het doel weer een stukje dichterbij huis gebracht.

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.