Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Zalando vraagt naar de mening van haar klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 juni 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Zalando vraagt naar de mening van haar klanten

Het Zalando logo
Het Zalando logo
Zalando
Zalando
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.
Het Zalando logo
Het Zalando logo
Zalando
Zalando
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.

Zalando nodigt een aantal van haar klanten uit om deel te nemen aan het zogeheten ‘Zalando Voices’. Klanten die zich hiervoor registreren vormen een panel voor Zalando en ontvangen regelmatig vragenlijsten en tests over hun winkelervaringen.

Klanten kunnen de nieuwe functies als eerst testen en ontvangen voor hun deelname bonuspunten die omgezet kunnen worden in cadeaubonnen van Zalando. De klanten die deelnemen moeten wel een woordje Engels kunnen spreken, want het panel is nog niet in het Nederlands beschikbaar.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events