Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ziggo: excuusbrief

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 december 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Ziggo: excuusbrief

Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.

Cadeau en excuus na storing half december 2014. Ontvangers van deze brief kunnen een maand lang gratis kijken naar één van de betaalde zenders van Ziggo, zij kunnen kiezen uit: Sport 1, Fox Sport, Film 1 of HBO.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 mei 2024

Levi’s gokt het erop: gefeliciteerd!(?)

Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2024

Word een Goddess met Sophia Mae

Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te ontdekken met eigen beauty- en

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.