Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ziggo: excuusbrief

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 december 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Ziggo: excuusbrief

Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.

Cadeau en excuus na storing half december 2014. Ontvangers van deze brief kunnen een maand lang gratis kijken naar één van de betaalde zenders van Ziggo, zij kunnen kiezen uit: Sport 1, Fox Sport, Film 1 of HBO.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events