Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ziggo: excuusbrief

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 december 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Ziggo: excuusbrief

Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.

Cadeau en excuus na storing half december 2014. Ontvangers van deze brief kunnen een maand lang gratis kijken naar één van de betaalde zenders van Ziggo, zij kunnen kiezen uit: Sport 1, Fox Sport, Film 1 of HBO.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.