
Het verloop van de levering van online bestellingen heeft impact op de loyaliteit die consumenten hebben ten aanzien van een bepaald merk.
Zo blijkt uit onderstaande infographic dat 7 op de 10 respondenten niet snel een herhaalaankoop doen na een slechte bezorgervaring. Als het bezorgproces vlekkeloos verloopt, zijn zij daarentegen sneller bereid om opnieuw een bestelling te plaatsen bij dezelfde organisatie.
Om consumenten de juiste bezorgervaring te kunnen bieden, dienen organisaties volgens de infographic rekening te houden met het volgende:
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.