Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De Net Promoter Score

Infographic waarin de NPS wordt weergegeven

LOYALTY INSIGHTS

MARKTCIJFERS

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
11 december 2015
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS

De Net Promoter Score

Infographic waarin de NPS wordt weergegeven

Hoe loyaal zijn uw klanten? Onderzoek toont aan dat 48% van klanten met een negatieve ervaring dit aan minstens tien andere mensen vertelt. Het is dus van groot belang dat uw klanten tevreden zijn met uw producten of diensten. Maar hoe komt u hier nu achter? De NPS score biedt uitkomst.

 

De Net Promoter Score, NPS in het kort, meet de mate waarin klanten uw bedrijf aan anderen willen aanbevelen op een schaal van 0 tot 10.  Om de NPS uit te rekenen trek je het percentage “detractors” (klanten die u niet zouden aanbevelen) af van het percentage “promoters” (klanten die u wel zouden aanbevelen). Het regelmatig meten van de NPS geeft inzicht in de loyaliteit van uw klanten en kan u helpen bij het verbeteren ervan.

 

Onderstaande infographic geeft u meer informatie over de Net Promoter Score.

 

netpromo-infographic

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

20 april 2022

Britse wensen voor loyaliteitsprogramma's

Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde editie van uit gekomen: What

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

23 november 2021

De do’s en don'ts in e-mailmarketing

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

23 november 2021

De do’s en don'ts in e-mailmarketing

Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events