![](https://loyaltyfacts.nl/wp-content/uploads/2021/11/priscilla-du-preez-L3lznpRPZbI-unsplash-scaled-e1639488077967-300x179.jpg)
Sneller sparen en voordelen vergroten
Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma gelanceerd met de insteek dat
Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma gelanceerd met de insteek dat
Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen. Hoe werkt het? Punten sparen Het programma
Nadat McDonald’s vorige maand met een nieuwe loyaliteitsprogramma kwam, is er er in de Verenigde Staten opnieuw een smakelijk programma aangekondigd: dit keer gaat het
Vier merken hebben hun loyaliteitsprogramma’s samengevoegd tot de lancering van een nieuw geïntegreerd beloningsprogramma in de VS en Puerto Rico: One Membership, Four Brands. Het
Voor veel volwassenen is het spelen met LEGO® een mooie herinnering uit hun kindertijd. Maar daar blijft het niet bij. Mede dankzij het populaire RTL
Klanten die liever op een later moment betalen voor hun bestelling, kunnen gebruik maken de diensten van technologiebedrijf Afterpay. Het bedrijf geeft klanten de mogelijkheid
Vorige week heeft fastfoodketen Popeyes in de Verenigde Staten een eerste eigen loyaliteitsprogramma gelanceerd, Popeyes Rewards. Met het motto Start eatin’ and start earnin’ zet
Urban Outfitters is in februari begonnen met een pilot voor een nieuw loyaliteitsprogramma: UP. Dit programma dient als aanvulling op het huidige spaarprogramma, UO Rewards.
SHARE NOW is de eerste autodeeldienst ter wereld die een spaarprogramma lanceert. Het programma SHARE NOW REWARDS is nu actief in 14 steden in Europa.
Eind 2020 is NIVEA van start gegaan met een webshop in India. Hierbij heeft het cosmeticamerk voor het eerst in haar bestaan een loyaliteitsprogramma gelanceerd.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.