Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WE is ME is het loyaliteitsprogramma van het modemerk WE Fashion. WE wil klanten uitnodigen om member te worden om ze zo meer te betrekken en te belonen.

WE is ME

Hoe werkt het? Wil je WE is ME Member worden? Dat kan! Je kan je aanmelden voor WE is ME aan de kassa in de WE

Lees verder »

GAMMA Voordeelpas

De GAMMA Voordeelpas is welbekend onder klusfanaten en doe-het-zelf liefhebbers. Na lancering in 2005 profiteren inmiddels meer dan 1,5 miljoen pashouders van de voordelen. Wekelijks

Lees verder »

Vitaminclub

Kun je af en toe wel een extra dosis vitamine gebruiken en ga je daarvoor wel eens naar de Vitaminstore? Dan kun je meedoen met

Lees verder »

Valkloyal

Valkloyal is een loyaliteitsprogramma voor bezoekers van de hotels van Van der Valk. Het doel van het programma is om klanten vaker online een overnachting

Lees verder »

Ledenvoordeel FNV

Over de FNV De FNV is de grootste werknemersvereniging van Nederland. De FNV komt op voor werknemersbelangen op het gebied van werk en inkomen. Op

Lees verder »
Lees hier meer over Nuon Exclusief waarbij leden sparen voor cadeaus en profiteren van voordelen.

Nuon Exclusief

Nuon Excusief is een programma speciaal voor vaste klanten van Nuon. Klanten van Nuon sparen punten die zij kunnen verzilveren voor cadeaus. Klanten kunnen zich

Lees verder »
Rabobank

Rabo Leden Exclusief

Rabo Leden Exclusief is een loyaliteitprogramma aangeboden door Rabobank Rotterdam. Het programma is gericht op zowel particuliere klanten als zakelijke klanten. Iedere klant kan gratis

Lees verder »
Lees hier alles over het Kipling Friends programma waarmee deelnemers sparen voor korting op de eerstvolgende aankoop.

Kipling Friends

In 2014 heeft Kipling een nieuw loyaliteitsprogramma geintroduceerd: Kipling Friends. Iedereen van achttien jaar en ouder kan gratis deelnemen aan het programma (offline en online).

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events