Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld unieke verhalen te lezen en deel te nemen aan een quiz verdienen fans punten. Deze punten kunnen verzilverd worden voor merchandise en ‘money-can’t-buy rewards’. Bekijk het artikel over het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing voor meer informatie.
De trouwe fans die deelnemen aan het loyaliteitsprogramma hebben op oudejaarsdag een brief van Max Verstappen ontvangen. Het Formule 1 team heeft een uitzonderlijk goed jaar gehad: Max Verstappen is voor de tweede keer wereldkampioen geworden en Oracle Red Bull Racing heeft na lange tijd weer de constructeurstitel binnen. Gedurende het jaar, zelfs tijdens de moeilijke momenten in het begin van het jaar, hebben Max en het team veel steun ontvangen van de fans.
Met zijn brief wil Max de fans bedanken. Daarnaast wil Oracle Red Bull Racing hiermee hun waardering naar hun fans uitspreken en hopen ze dat ze in 2023, met dezelfde passie en steun van de fans, samen weer voor titels kunnen strijden.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.