Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een brief van Max

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
16 Januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een brief van Max

Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld unieke verhalen te lezen en deel te nemen aan een quiz verdienen fans punten. Deze punten kunnen verzilverd worden voor merchandise en ‘money-can’t-buy rewards’. Bekijk het artikel over het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing voor meer informatie.

 

De trouwe fans die deelnemen aan het loyaliteitsprogramma hebben op oudejaarsdag een brief van Max Verstappen ontvangen. Het Formule 1 team heeft een uitzonderlijk goed jaar gehad: Max Verstappen is voor de tweede keer wereldkampioen geworden en Oracle Red Bull Racing heeft na lange tijd weer de constructeurstitel binnen. Gedurende het jaar, zelfs tijdens de moeilijke momenten in het begin van het jaar, hebben Max en het team veel steun ontvangen van de fans.

 

Met zijn brief wil Max de fans bedanken. Daarnaast wil Oracle Red Bull Racing hiermee hun waardering naar hun fans uitspreken en hopen ze dat ze in 2023, met dezelfde passie en steun van de fans, samen weer voor titels kunnen strijden.

 

Klik op bovenstaande afbeelding om de brief te bekijken

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.