Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een brief van Max

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
16 Januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een brief van Max

Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld unieke verhalen te lezen en deel te nemen aan een quiz verdienen fans punten. Deze punten kunnen verzilverd worden voor merchandise en ‘money-can’t-buy rewards’. Bekijk het artikel over het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing voor meer informatie.

 

De trouwe fans die deelnemen aan het loyaliteitsprogramma hebben op oudejaarsdag een brief van Max Verstappen ontvangen. Het Formule 1 team heeft een uitzonderlijk goed jaar gehad: Max Verstappen is voor de tweede keer wereldkampioen geworden en Oracle Red Bull Racing heeft na lange tijd weer de constructeurstitel binnen. Gedurende het jaar, zelfs tijdens de moeilijke momenten in het begin van het jaar, hebben Max en het team veel steun ontvangen van de fans.

 

Met zijn brief wil Max de fans bedanken. Daarnaast wil Oracle Red Bull Racing hiermee hun waardering naar hun fans uitspreken en hopen ze dat ze in 2023, met dezelfde passie en steun van de fans, samen weer voor titels kunnen strijden.

 

Klik op bovenstaande afbeelding om de brief te bekijken

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.