Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een brief van Max

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
16 Januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een brief van Max

Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.
Oracle Red Bull Racing is een Oostenrijks Formule 1-team, gevestigd in Groot-Brittannië en actief sinds 2005. Max Verstappen won in 2021 en 2022 de wereldtitel als coureur van Red Bull.

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld unieke verhalen te lezen en deel te nemen aan een quiz verdienen fans punten. Deze punten kunnen verzilverd worden voor merchandise en ‘money-can’t-buy rewards’. Bekijk het artikel over het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing voor meer informatie.

 

De trouwe fans die deelnemen aan het loyaliteitsprogramma hebben op oudejaarsdag een brief van Max Verstappen ontvangen. Het Formule 1 team heeft een uitzonderlijk goed jaar gehad: Max Verstappen is voor de tweede keer wereldkampioen geworden en Oracle Red Bull Racing heeft na lange tijd weer de constructeurstitel binnen. Gedurende het jaar, zelfs tijdens de moeilijke momenten in het begin van het jaar, hebben Max en het team veel steun ontvangen van de fans.

 

Met zijn brief wil Max de fans bedanken. Daarnaast wil Oracle Red Bull Racing hiermee hun waardering naar hun fans uitspreken en hopen ze dat ze in 2023, met dezelfde passie en steun van de fans, samen weer voor titels kunnen strijden.

 

Klik op bovenstaande afbeelding om de brief te bekijken

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events