Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lily Bangma
Lily Bangma
29 mei 2025
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Saywhat
Saywhat
Saywhat Bottles is een bedrijf gevestigd in Alphen aan de Rijn die zich inzet tegen de plastic soep. Het bedrijf verkoopt duurzame thermosflessen, mokken en bekers. Door het gebruik van een duurzame thermosfles kunnen 167 plastic flesjes per jaar bespaard worden.
Saywhat Bottles is een bedrijf gevestigd in Alphen aan de Rijn die zich inzet tegen de plastic soep. Het bedrijf verkoopt duurzame thermosflessen, mokken en bekers. Door het gebruik van een duurzame thermosfles kunnen 167 plastic flesjes per jaar bespaard worden.
Saywhat
Saywhat
Saywhat Bottles is een bedrijf gevestigd in Alphen aan de Rijn die zich inzet tegen de plastic soep. Het bedrijf verkoopt duurzame thermosflessen, mokken en bekers. Door het gebruik van een duurzame thermosfles kunnen 167 plastic flesjes per jaar bespaard worden.
Saywhat Bottles is een bedrijf gevestigd in Alphen aan de Rijn die zich inzet tegen de plastic soep. Het bedrijf verkoopt duurzame thermosflessen, mokken en bekers. Door het gebruik van een duurzame thermosfles kunnen 167 plastic flesjes per jaar bespaard worden.

In het kader van Moederdag biedt Saywhat Bottles haar klanten een tijdelijke kortingscode aan waarmee ze gratis personalisatie op hun bestelling ontvangen. Klanten kunnen hiermee bijvoorbeeld een naam, datum of persoonlijke boodschap laten graveren op een drinkfles of beker.
 
Saywhat Bottles benadrukt dat een persoonlijk cadeau veel meer zegt dan een standaard geschenk – het laat op een unieke en oprechte manier zien hoeveel iemand voor je betekent. Door personalisatie toe te voegen, krijgt het cadeau een blijvende en emotionele waarde. Het gaat dan niet alleen om geven, maar om iets persoonlijks delen. Met deze actie laat Saywhat Bottles ook richting haar klanten zien dat loyaliteit wordt gewaardeerd. Trouwe klanten kiezen bewust voor het merk, en ontvangen daar iets extra’s voor terug – een attent gebaar dat de relatie versterkt en het merk dichter bij de klant brengt.
 

Lily Bangma

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.