Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Extraatje naast Air Miles sparen bij Shell

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Shell en Airmiles
Redactie LoyaltyFacts
14 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Extraatje naast Air Miles sparen bij Shell

Shell en Airmiles
Air miles partners
Air miles partners
AIR MILES PARTNERS
AIR MILES PARTNERS
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.
Air miles partners
Air miles partners
AIR MILES PARTNERS
AIR MILES PARTNERS
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.

Om het Air Miles programma nog leuker, relevanter en interactiever te maken, is het Air Miles sparen bij Shell vernieuwd. Naast Air Miles op brandstof ontvang je vanaf nu ook Air Miles op shopaankopen. Elke twee euro die je uitgeeft in een Shell shop, levert één Air Mile op.

 

 

 

Bovendien krijg je met Miles & Me iets extra’s. Je kunt uit verschillende dingen kiezen zoals extra Air Miles of gratis producten, zoals een gratis flesje Spa of een kopje koffie. Ook kun je kiezen voor korting op kaartjes voor een dagje uit of een musical. Er hoeven hier geen Air Miles voor ingewisseld te worden.

 

 

 

Je persoonlijke extra’s krijg je per email toegestuurd en kun je bekijken in de Shell app of door in te loggen bij je eigen Air Miles omgeving.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events