Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Extraatje naast Air Miles sparen bij Shell

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Shell en Airmiles
Redactie LoyaltyFacts
14 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Extraatje naast Air Miles sparen bij Shell

Shell en Airmiles
Air miles partners
Air miles partners
AIR MILES PARTNERS
AIR MILES PARTNERS
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.
Air miles partners
Air miles partners
AIR MILES PARTNERS
AIR MILES PARTNERS
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.
De Nederlandse Air Miles-organisatie is Loyalty Management Netherlands B.V., opgericht in 1994. Diverse, van oorsprong Nederlandse, bedrijven werken eraan mee. Spaarpunten genaamd “Air Miles” hebben in principe een inwisselwaarde van één eurocent. In het buitenland is het sparen voor vliegtickets (zeer) populair. In Nederland ligt de nadruk vooral op korting op producten, reizen en dagattracties.

Om het Air Miles programma nog leuker, relevanter en interactiever te maken, is het Air Miles sparen bij Shell vernieuwd. Naast Air Miles op brandstof ontvang je vanaf nu ook Air Miles op shopaankopen. Elke twee euro die je uitgeeft in een Shell shop, levert één Air Mile op.

 

 

 

Bovendien krijg je met Miles & Me iets extra’s. Je kunt uit verschillende dingen kiezen zoals extra Air Miles of gratis producten, zoals een gratis flesje Spa of een kopje koffie. Ook kun je kiezen voor korting op kaartjes voor een dagje uit of een musical. Er hoeven hier geen Air Miles voor ingewisseld te worden.

 

 

 

Je persoonlijke extra’s krijg je per email toegestuurd en kun je bekijken in de Shell app of door in te loggen bij je eigen Air Miles omgeving.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events