Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foutje? Bedankt!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
19 augustus 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Foutje? Bedankt!

Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De Nederlandse Spoorwegen (NS) is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland.
De Nederlandse Spoorwegen (NS) is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland.
Nederlandse Spoorwegen
Nederlandse Spoorwegen
De Nederlandse Spoorwegen (NS) is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland.
De Nederlandse Spoorwegen (NS) is als belangrijkste spoorwegmaatschappij in Nederland verantwoordelijk voor het aanbieden van treindiensten op het nationale spoorwegnet. De NS exploiteert zowel regionale treinen als intercitytreinen en verzorgt het personenvervoer op verschillende trajecten binnen Nederland.

Een foutje kan iedereen overkomen. Voor organisaties biedt de manier waarop ze met gemaakte fouten omgaan echter een mooie kans om hun klantgerichtheid te laten zien. De Nederlandse Spoorwegen (NS) lijkt dit goed begrepen te hebben. Na het onjuist versturen van de verjaardagsmail, waarin de NS jarige klanten een leuk extraatje cadeau doet, erkennen ze hun fout in een mail met de toepasselijke titel ‘Oeps, wij zijn nog niet jarig’. Naast deze ludieke titel zijn ze de kwaadste niet: de ontvanger van de verkeerd getimede verjaardagsmail mag de cadeautjes gewoon houden! Zo maakt de NS een verkeerd verzonden mail tot een kleine delight ervaring voor de ontvanger.
 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.