Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Loyale klanten belonen met evenementen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 november 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Loyale klanten belonen met evenementen

Loyale klanten belonen
Belonen met evenementen
Univé ledenbijeenkomsten
Exclusiviteit
Ervaringsmogelijkheden
Eigen- en betaalde content
Unive
Unive
Unive
Unive

Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten. Interessante gastsprekers geven een aantrekkelijke draai aan sessies door middel van boeiende verhalen en leuke anekdotes. Iedere ledenbijeenkomst heeft weer andere sprekers. Univé doet er alles aan om trouwe klanten te belonen.

 

LOYALE KLANTEN BELONEN MET EVENEMENTEN

In de business-to-business markt worden veel evenementen georganiseerd voor klanten en relaties. Deze hebben als doel om ze te belonen voor hun loyaliteit. Dergelijke evenementen organiseren kan zeker een goed idee zijn. Hou echter wel het hoofddoel in gedachten. Gasten moeten zich gewaardeerd voelen. Vooral bij grootschalige evenementen, waar vaak geen ruimte is voor individuele ontvangsten of persoonlijke verwelkomingen van gasten, wil het wel eens misgaan.

 

LEDENBIJEENKOMSTEN UNIVÉ

Met haar ledenbijeenkomsten biedt Univé haar leden exclusiviteit. Ondanks het feit dat er maar een x-aantal beschikbare plaatsen zijn. Univé houdt hiermee in gedachten dat bijeenkomsten ervoor zorgen dat gasten zich gewaardeerd voelen op niet al te grote evenementen. Ook het feit dat het maar voor een select aantal mensen is maakt het exclusief. Univé creëert met deze ledenbijeenkomsten ervaringsmogelijkheden met zowel eigen als betaalde content. De eigen content komt voort uit de eigen ontwikkelingen en resultaten. Betaalde content komt daarentegen voort uit externe gastsprekers. Voorbeelden van gastsprekers zijn Foppe de Haan en dr. Andre Kuipers.

 

Kortom, Univé geeft klanten duidelijkheid en een kijkje in eigen keuken met behulp van deze bijeenkomsten.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events