fbpx
Loyalty Program

Loyale klanten belonen met evenementen

Belonen met evenementen

Loyalty ProgramSnapshot 9 november 2016
  • Loyale klanten belonen
  • Belonen met evenementen
  • Univé ledenbijeenkomsten
  • Exclusiviteit
  • Ervaringsmogelijkheden
  • Eigen- en betaalde content

Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten. Interessante gastsprekers geven een aantrekkelijke draai aan sessies door middel van boeiende verhalen en leuke anekdotes. Iedere ledenbijeenkomst heeft weer andere sprekers. Univé doet er alles aan om trouwe klanten te belonen.

Loyale klanten belonen met evenementen

In de business-to-business markt worden veel evenementen georganiseerd voor klanten en relaties. Deze hebben als doel om ze te belonen voor hun loyaliteit. Dergelijke evenementen organiseren kan zeker een goed idee zijn. Hou echter wel het hoofddoel in gedachten. Gasten moeten zich gewaardeerd voelen. Vooral bij grootschalige evenementen, waar vaak geen ruimte is voor individuele ontvangsten of persoonlijke verwelkomingen van gasten, wil het wel eens misgaan.

Ledenbijeenkomsten Univé

Met haar ledenbijeenkomsten biedt Univé haar leden exclusiviteit. Ondanks het feit dat er maar een x-aantal beschikbare plaatsen zijn. Univé houdt hiermee in gedachten dat bijeenkomsten ervoor zorgen dat gasten zich gewaardeerd voelen op niet al te grote evenementen. Ook het feit dat het maar voor een select aantal mensen is maakt het exclusief. Univé creëert met deze ledenbijeenkomsten ervaringsmogelijkheden met zowel eigen als betaalde content. De eigen content komt voort uit de eigen ontwikkelingen en resultaten. Betaalde content komt daarentegen voort uit externe gastsprekers. Voorbeelden van gastsprekers zijn Foppe de Haan en dr. Andre Kuipers.

Kortom, Univé geeft klanten duidelijkheid en een kijkje in eigen keuken met behulp van deze bijeenkomsten.

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: