Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mijn Etos

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 juni 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mijn Etos

Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.

Etos geeft diegene die zich nu aanmelden voor de Etos kaart of Etos app €2,50 korting op een volgende aankoop bij Etos. Na aanmelding sturen ze een welkomstmail met link, de korting staat direct op je kaart of telefoon wanneer je op de link klikt. Door je kaart of telefoon te scannen bij de kassa wordt de korting berekend.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.