Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Rituals viert je lidmaatschap

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Hilde Luiten
Hilde Luiten
26 Oktober 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Rituals viert je lidmaatschap

Rituals
Rituals
Rituals is een in Nederland opgericht cosmeticabedrijf. Het idee achter het merk is dat de home en body producten van Rituals je helpen om stil te staan bij de kleine dingen in het leven. Inmiddels heeft Rituals meer dan 900 winkels in 33 verschillende landen. Rituals kent ook een loyaliteitsprogramma genaamd My Rituals, waarmee je als klant kunt profiteren van speciale cadeaus en voordelen.
Rituals is een in Nederland opgericht cosmeticabedrijf. Het idee achter het merk is dat de home en body producten van Rituals je helpen om stil te staan bij de kleine dingen in het leven. Inmiddels heeft Rituals meer dan 900 winkels in 33 verschillende landen. Rituals kent ook een loyaliteitsprogramma genaamd My Rituals, waarmee je als klant kunt profiteren van speciale cadeaus en voordelen.
Rituals
Rituals
Rituals is een in Nederland opgericht cosmeticabedrijf. Het idee achter het merk is dat de home en body producten van Rituals je helpen om stil te staan bij de kleine dingen in het leven. Inmiddels heeft Rituals meer dan 900 winkels in 33 verschillende landen. Rituals kent ook een loyaliteitsprogramma genaamd My Rituals, waarmee je als klant kunt profiteren van speciale cadeaus en voordelen.
Rituals is een in Nederland opgericht cosmeticabedrijf. Het idee achter het merk is dat de home en body producten van Rituals je helpen om stil te staan bij de kleine dingen in het leven. Inmiddels heeft Rituals meer dan 900 winkels in 33 verschillende landen. Rituals kent ook een loyaliteitsprogramma genaamd My Rituals, waarmee je als klant kunt profiteren van speciale cadeaus en voordelen.

Veel merken geven een cadeautje of leuk extraatje wanneer klanten hun verjaardag vieren. Rituals denkt nog een stapje verder. Zij vieren niet alleen de dag waarop een klant jarig is, maar ook de dag waarop iemand lid is geworden van My Rituals! En wat zou een speciale gelegenheid zijn zonder cadeaus? Rituals geeft klanten voor hun jubileum daarom een speciaal cadeautje, zoals een full-size handlotion bij een volgende aankoop.

 

Hilde Luiten

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.