Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sanquin - Komt u geven?

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Sanquin heractivatie donateurs
Redactie LoyaltyFacts
22 februari 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Sanquin - Komt u geven?

Sanquin heractivatie donateurs
Sanquin
Sanquin
Sanquin zorgt op not-profit basis voor de bloedvoorziening in Nederland. dankzij de honderdduizenden donors die vrijwillig bloed geven. De kernactiviteit van Sanquin is een veilige en efficiënte productie en levering van bloedproducten en plasmageneesmiddelen voor de behandeling van patiënten. Door onderzoek onderhoudt en vergroot zij haar kennis over bloed en transfusiegeneeskunde. Deze kennis stelt Sanquin in staat ziekenhuizen te adviseren.
Sanquin zorgt op not-profit basis voor de bloedvoorziening in Nederland. dankzij de honderdduizenden donors die vrijwillig bloed geven. De kernactiviteit van Sanquin is een veilige en efficiënte productie en levering van bloedproducten en plasmageneesmiddelen voor de behandeling van patiënten. Door onderzoek onderhoudt en vergroot zij haar kennis over bloed en transfusiegeneeskunde. Deze kennis stelt Sanquin in staat ziekenhuizen te adviseren.
Sanquin
Sanquin
Sanquin zorgt op not-profit basis voor de bloedvoorziening in Nederland. dankzij de honderdduizenden donors die vrijwillig bloed geven. De kernactiviteit van Sanquin is een veilige en efficiënte productie en levering van bloedproducten en plasmageneesmiddelen voor de behandeling van patiënten. Door onderzoek onderhoudt en vergroot zij haar kennis over bloed en transfusiegeneeskunde. Deze kennis stelt Sanquin in staat ziekenhuizen te adviseren.
Sanquin zorgt op not-profit basis voor de bloedvoorziening in Nederland. dankzij de honderdduizenden donors die vrijwillig bloed geven. De kernactiviteit van Sanquin is een veilige en efficiënte productie en levering van bloedproducten en plasmageneesmiddelen voor de behandeling van patiënten. Door onderzoek onderhoudt en vergroot zij haar kennis over bloed en transfusiegeneeskunde. Deze kennis stelt Sanquin in staat ziekenhuizen te adviseren.

Bloeddonors die al een tijd geen afspraak meer hebben gehad bij Sanquin krijgen een kaart thuisgestuurd. Hierin herinnert Sanquin haar donors eraan hoe belangrijk het is om bloed te geven. Een afspraak kan direct worden ingepland door naar de website op de kaart te gaan. Een goede manier om donors erop te attenderen dat ze onmisbaar zijn.  Lees ook over werving en behoud bij bloedbanken.

 

Sanquin wij missen u

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.