Trouwe telecommers
Tijd maakt trouwe telecommers Trouwe telecommers! Uit recent onderzoek onder de klanten van Finse telecombedrijven blijkt dat juist de klanten in
Tijd maakt trouwe telecommers Trouwe telecommers! Uit recent onderzoek onder de klanten van Finse telecombedrijven blijkt dat juist de klanten in
Klantdata verzamelen Onderzoek toont aan dat de overgrote meerderheid van bedrijven klantdata verzamelt (94,3%). Hetzelfde onderzoek toont echter ook aan,
Als ik kritisch kijk naar mijn donaties bij de Bloedbank, is mijn loyaliteit best bijzonder. Het kost me vier maal
Met het ongewenst vertrek van een personeelslid, ziet een bedrijf zich vaak genoodzaakt om nieuw personeel aan te trekken. De
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.