Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe loyalty valuta

Nieuwe manieren om te belonen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
redactie LoyaltyFacts
30 november 2018
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

Nieuwe loyalty valuta

Nieuwe manieren om te belonen

In het Loyalty Report van 2018 en in het verslag over loyaliteit bij vliegmaatschappijen spraken we over nieuwe valuta die ingezet kunnen worden voor klantloyaliteit. In het laatste rapport van Bond Brand Loyalty waar we naar verwijzen worden de nieuwe valuta toegelicht. Het verdienen en gebruiken van gespaarde punten bepaalt nog maar voor een klein deel de tevredenheid. Veel belangrijker zijn dingen als tijd, aandacht en gemak.

Nieuwsgierig? Het volledige rapport kan je hier downloaden.
redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

25 juni 2025

Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog wel?

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

25 juni 2025

Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog wel?

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 mei 2025

Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

20 mei 2025

Klantloyaliteit wordt gestuurd door het Loyalty Wheel

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

14 mei 2025

Van instappen naar blijven plakken

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek van Askari et al. (2024)

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

14 mei 2025

Van instappen naar blijven plakken

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek van Askari et al. (2024)

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.