In de Loyalty Report van 2018 was te lezen dat de loyaliteit per sector erg verschillen. Vliegtuigmaatschappijen scoorden hierbij lager dan gemiddeld. Bond Brand Loyalty bracht hier een apart rapport over uit. Omdat het de laagst scorende sector is op het gebied van tevredenheid bij deelnemers, hebben ze uitgezocht waar dit aan ligt en waar de kansen liggen.
Een belangrijk aandachtspunt is dat vliegmaatschappijen zich meer moeten focussen op de merkervaring dan enkel op het verdienen en besteden van miles (of andere punten). Bond Brand Loyalty kwam met een aantal kansen:
Nieuwsgierig? Het volledige rapport kan je hier downloaden.
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.