Rituals viert je lidmaatschap
Bij Rituals wordt aandacht besteed aan de dag waarop je lid bent geworden van My Rituals!
Bij Rituals wordt aandacht besteed aan de dag waarop je lid bent geworden van My Rituals!
Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.
Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.
(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun
ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen
MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.
Naïf, de online webshop die staat voor baby verzorging zonder schadelijke producten, spreekt op vaderdag waardering voor alle vaders uit.
Treinreizigers ontvangen van NS een leuk cadeautje op hun verjaardag. Met de gratis e-boeken van Bookchoice hoeven ze zich op
Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.
Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.