![](https://loyaltyfacts.nl/wp-content/uploads/2018/08/Foodora-excusses-300x188.jpg)
Foodora zegt sorry
Foodora biedt haar excuses aan voor een verlate levering. Ze verstuurden een e-mail met daarin een code voor €3,- korting op
Foodora biedt haar excuses aan voor een verlate levering. Ze verstuurden een e-mail met daarin een code voor €3,- korting op
Ben je één jaar clublid van MediaMarkt? Dat kun je vieren door mee te vliegen in de tijdmachine van MediaMarkt.
Efteling trakteert jarige! Ontvang je de nieuwsbrief van de Efteling? Dan ontvang je op je verjaardag een speciale verjaardagsmail. Hierin staat
ANWB-leden worden bij hun 40 jarig jubileum verrast met een speciale uitgave van Kampioen. Ze ontvangen het blad van het moment
NS Extra stuurde haar klanten onlangs een gepersonaliseerd overzicht van hun treinreizen. In deze email werd onder andere opgesomd hoeveel treinritjes je
Om haar vaste klanten te bedanken, stuurt Nespresso een cadeau. Als je één jaar geregistreerd staat als Nespresso klant ontvang je
FC Utrecht verstuurde een verkeerde mail. Hierin stond namelijk dat de ontvanger onlangs Seizoenkaarthouder is geworden. Echter is de ontvanger
Door de enorme groei die Picnic doormaakt, kunnen ze niet alle nieuwe klanten direct helpen. Vaak staat een nieuwe klant
Hartstichting De Hartstichting zet zich in tegen hart- en vaatziekten, door geld te verzamelen voor onderzoek. Op Valentijnsdag sprak zij
Als je al twijfels had over een geplaatste bestelling, dan heb je dat na dit berichtje zeker niet meer. Op de redactie
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.