De Nationale Suikerchallenge
Deze week is de Nationale Suiker Challenge gestart, georganiseerd door het Diabetes Fonds. Het doel van de challenge is dat
Deze week is de Nationale Suiker Challenge gestart, georganiseerd door het Diabetes Fonds. Het doel van de challenge is dat
Als je bestelling vertraagd is bij Bol.com, krijg je ter compensatie een cadeauboncode.
Treatwell geeft haar klanten de mogelijkheid om uit te schrijven van de e-mails met betrekking tot Moederdag, mochten ze dat
Ben je twee jaar member van WE IS ME? Dan ontvang je een mail van WE met de boodschap dat
KLM stuurt haar leden op de dag van thuiskomst een leuk welkom thuis bericht. In het bericht kun je je
Valentijnsdag is een dag vol romantiek en verrassingen. Veel bedrijven spelen hierop in en verrassen hun klanten met leuke berichten,
De Jeugd van Tegenwoordig beloont hun trouwe luisteraars op een hele speciale manier. Met een Spotify abonnement kon je namelijk als eerste
Als je lid bent van WE fashion krijg je vlak voor je verjaardag een leuke verrassing! Je krijgt namelijk van
Een terugblik op 2018 BNNVARA is trots met wat ze samen in 2018 met hun leden bereikt hebben. Dit laten
In de mail kon je als Premium abonnee al zien hoeveel verschillende nummers je hebt geluisterd in het afgelopen jaar.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.