
Meer activiteit binnen loyaliteitsprogramma’s en behoefte aan punten doneren
Jaarlijks wordt het for love or money-onderzoek uitgevoerd. Hierbij wordt gekeken naar de effecten van een loyaliteitsprogramma op de merkbeleving
Jaarlijks wordt het for love or money-onderzoek uitgevoerd. Hierbij wordt gekeken naar de effecten van een loyaliteitsprogramma op de merkbeleving
Onlangs is er onderzoek gedaan naar het effect van internal branding op de financiële prestaties en loyaliteit van een organisatie.
In een recent onderzoek van Pinto en Paramita (2021) is het effect van influencer marketing op merkloyaliteit bekeken. Hierbij lag
In deze wirwar van aanbieders kan het als webshop lastig zijn om aan een loyaal klantenbestand te bouwen. Er wordt
Wat is de internationale customer loyalty maand? Deze speciale maand is in het leven geroepen zodat bedrijven en haar werknemers
Wat is een NFT? Een NFT is, kort gezegd, een uniek bestand dat staat opgeslagen op een digitaal kasboek. Dit
Net Promoter Score De NPS-methodologie was ontwikkeld in 2003. In het ‘Harvard Business Review’ artikel van Frederick Reichheld in 2003
Wat zijn ecosysteemgerichte loyaliteitsprogramma’s? Om staande te blijven ten opzichte van concurrenten moet er volgens Boudet et al. samengewerkt worden
Wat is een geefkring? In onderzoek van Guthrie et al. uit 2003 wordt een verband gelegd tussen geefkringen en de
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events