Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar klanttevredenheid en productkwaliteit en de invloed hiervan op loyaliteit.

Asymmetrische relatie

De reden hiervoor is dat tevredenheid en loyaliteit asymmetrisch met elkaar verbonden zijn. Terwijl ontevredenheid bijna altijd resulteert in disloyaliteit,

Lees verder »
Een onderzoek naar de verschillen in loyaliteit tussen ouderen en jongeren binnen de servicesector.

Knippen en kappen

Patterson deed onderzoek naar het verband tussen leeftijd en de mate van serviceloyaliteit. Serviceloyaliteit is uitgedrukt in het aantal unieke

Lees verder »
Een onderzoek naar relatiemarketing en de invloed hiervan op klantloyaliteit.

Het vijf stromen model

Too en Thirkell ontwikkelden een model voor de retail industrie, waarbij relatiemarketing geldt als (in)directe stimulator van klantloyaliteit. Relatiemarketing is

Lees verder »
Een onderzoek naar de veelgebruikte principes van succesvolle managers.

Ervaren wegwijzer

Loyaliteit vereist meer dan een financiële investering in programma’s en (CRM-) systemen. Ware loyaliteit is het directe resultaat van woorden

Lees verder »
Een onderzoek naar disloyaliteit en de mogelijkheden om klanten terug te winnen.

Beperk de schade!

In hun onderzoek genereren Rowley en Dawes de vormen van disloyaliteit op basis van attitude en gedrag. Attitude heeft betrekking

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.