
Van ‘zero’ naar ‘hero’
Het aantal ‘zero consumers’ stijgt tegenwoordig snel. Wie zijn deze consumenten en hoe versterk je de loyaliteit van deze groep?
Het aantal ‘zero consumers’ stijgt tegenwoordig snel. Wie zijn deze consumenten en hoe versterk je de loyaliteit van deze groep?
Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim
Loyaliteitsprogramma’s kunnen een belangrijke rol spelen in het herstellen van het vertrouwen van de consument.
Ontdek waarom mobiele apps het spel veranderen en hoe je jouw app kunt optimaliseren voor succes.
Is er een relatie tussen loyaliteit en het gevoel dat je geluk gaat hebben? Volgens onderzoek in ieder geval wel!
Om goede doelen te motiveren om voldoende te investeren in donateursloyaliteit, geeft onderzoeker Adrian Sargeant 6 bewezen redenen waarom investeren
Veel loyaliteitsprogramma’s zijn nog niet ingesteld op de nieuwe generatie consumenten: Gen-Z. Wij zetten een aantal effectieve strategieën op een
Bekende theorieën uit de psychologie worden veelal in loyalty marketing toegepast. Aan de hand van de ‘spaarjourney’ in spaarprogramma’s lichten
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
Een veelbevolende nieuwe ontwikkeling in loyaliteitprogramma’s is het gebruik van badges om gewenst klantgedrag te belonen. Met het verdienen van
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.