
Hoe effectief zijn loyaliteitsprogramma’s nog?
Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog

Bedrijven investeren volop in loyaliteitsprogramma’s, maar zijn klanten daar nog wel gevoelig voor? Werken punten sparen, gamification of beloningen nog

Een wereldwijd onderzoek van Intuit Mailchimp onthult hoe beloning, geheugen, emotie en sociale interactie samen klantloyaliteit vormgeven.

In de razendsnel groeiende deeleconomie is klantloyaliteit schaars en waardevol. Wat zorgt er voor dat mensen blijven? Uit recent onderzoek

Dunck heeft, net als elk jaar, de CSS Benchmark weer naar buiten gebracht. Hierin wordt duidelijk hoe loyaal donateurs zijn

Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.

Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.

Michael Porter, een van de meest invloedrijke denkers op het gebied van concurrentiestrategieën, laat zien hoe bedrijven loyaliteit kunnen opbouwen

Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen

Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.

De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.