
Bouwen aan loyaliteit onder installateurs
Wat maakt een loyaliteitsprogramma voor installateurs echt waardevol en aantrekkelijk?
Wat maakt een loyaliteitsprogramma voor installateurs echt waardevol en aantrekkelijk?
Met het nieuwe niveau binnen Flying Blue wordt sneller gespaard, profiteren leden van extra privileges en worden reiservaringen naar een hoger niveau getild.
Het “Bring it Back”-programma van LUSH moedigt klanten aan om lege verpakkingen in te leveren, wat afval vermindert en duurzaamheid bevordert.
De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen om een flexibel inzetbaar benefitspakket, bovenop de bestaande arbeidsvoorwaarden. Alleo biedt hiervoor een oplossing met arbeidsvoorwaarden die net
De Kracht van Gamification: Een Case Study van McDonald’s
Verdien punten door aankopen, activiteiten en draag bij aan duurzaamheid met reparaties en tweedehands producten
TrainMore heeft een slimme manier gevonden om de loyaliteit van haar leden te versterken. Door een beloningssysteem per bezoek aan de sportschool te introduceren, wordt
Eenvoudig, direct en gericht op meer klantvoordeel
Uber wil het dagelijkse leven van hun klanten makkelijker en toegankelijker maken met hun nieuwe bezorgabonnement. Klanten krijgen daarbij verschillende voordelen voor bezorging van maaltijden
Ontdek de Organic Basics Club, een spaarprogramma dat duurzame keuzes beloont met kortingen, cadeaus en exclusieve promoties voor loyale klanten.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.