
Belonen van duurzaam gedrag: zo versterk je jouw merkwaarde
Steeds meer bedrijven richten zich op milieuvriendelijke programma’s die klanten belonen voor duurzame keuzes. Zo moedigt Kiehl’s met hun Recycle & Be Rewarded programma klanten
Steeds meer bedrijven richten zich op milieuvriendelijke programma’s die klanten belonen voor duurzame keuzes. Zo moedigt Kiehl’s met hun Recycle & Be Rewarded programma klanten
Met het loyaliteitsprogramma van Hunkemöller, Passion Points, profiteren klanten van exclusieve kortingen en gepersonaliseerde voordelen. Bovendien sparen ze automatisch punten bij elke aankoop, die ingewisseld
Utrechters (of andere enthousiaste bezoekers van de stad) kunnen nu uutjes sparen en deze gebruiken voor leuke kortingen of activiteiten in de Domstad.
Cashback-apps winnen snel aan populariteit, en dat is niet zonder reden. Deze platforms bieden consumenten de mogelijkheid om geld terug te krijgen op hun aankopen
HUGO BOSS vernieuwt zijn lidmaatschapsprogramma met HUGO BOSS XP, een innovatieve omnichannel ervaring via de HUGO BOSS klanten-app. Dit programma combineert traditionele loyaliteitskenmerken met blockchain-technologie.
Bij Douglas kunnen beautyliefhebbers nu nog meer voordeel halen uit hun aankopen dankzij het vernieuwde Mijn Douglas-programma, dat extra voordelen en een persoonlijke ervaring biedt.
Vrienden kunnen met spellen sparen voor korting en andere voordelen. Speel, spaar en score die korting!
Neiman Marcus heeft al meer dan vier decennia lang succesvolle klantloyaliteit gekweekt met hun InCircle-programma. Ontdek hoe ze dit voor elkaar krijgen en waarom het
Het Britse kledingmerk Lucy&Yak beloont haar trouwe klanten met meer voordelen, zoals extra punten en speciale uitnodigingen voor events.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.