
Word een Ekovriend bij Ekoplaza
Nadat de livegang een aantal keer werd uitgesteld, is het spaarprogramma van Ekoplaza afgelopen maand officieel gelanceerd: Ekovriend. Met het spaarprogramma kunnen klanten van Ekoplaza sparen
Nadat de livegang een aantal keer werd uitgesteld, is het spaarprogramma van Ekoplaza afgelopen maand officieel gelanceerd: Ekovriend. Met het spaarprogramma kunnen klanten van Ekoplaza sparen
Youfone vindt het belangrijk dat je als klant je thuisvoelt bij Youfone. Dat thuisgevoel willen ze graag creëren door o.a. het aanbieden van een loyaliteitsprogramma: Youcoins.
Het loyaliteitsprogramma van de Bijenkorf, de Bijenkorf Membership, is onlangs uitvoerig vernieuwd en uitgebreid. De warenhuisketen wil de focus meer op beleving richten en besloot
Wanneer je beweegt, bouw je conditie en spierkracht op. Jouw beweging is een investering, een betere conditie en meer spierkracht je beloning. Helaas is de
Lekker uit sporten? Het is in deze tijd lastig, omdat alle sportscholen nog dicht zijn. Om je extra te motiveren toch de sportkleding aan te
Nu de corona-maatregelen verder zijn aangescherpt is het niet meer mogelijk om buitenshuis te eten. Hierdoor kiezen consumenten er sneller voor om eten te bestellen.
Het loyaliteitsprogramma genaamd de ‘Red Cable Club’ van OnePlus is na de lancering in India nu ook gelanceerd in Europa. Met dit loyaliteitsprogramma wilt OnePlus
In 2021 regent het loyaliteitsprogramma’s bij Amerikaanse fastfoodketens. Waar McDonalds en Burger King eerder dit jaar al spaarprogramma’s lanceerden, kondigde Del Taco deze nazomer een
Met het nieuwe spaarprogramma van Hallmark, de Kaartclub, sparen de klanten punten voor leuke benefits. Met het nieuwe spaarprogramma verdwijnt de ouderwetse stempelkaart die Hallmark
Supermarktketen Albert Heijn heeft haar assortiment aan loyaliteitsprogramma’s verder uitgebreid met Mijn Albert Heijn Premium. Het bedrijf heeft het programma gelanceerd met de insteek dat
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events