
Een gezonde huid met korting bij Club Leenarts
Drs Leenarts geeft graag een extraatje aan vaste klanten, die zij overigens liever ‘fans’ noemen. Daarom heeft Drs Leenarts op 1 september haar nieuwe spaarprogramma
Drs Leenarts geeft graag een extraatje aan vaste klanten, die zij overigens liever ‘fans’ noemen. Daarom heeft Drs Leenarts op 1 september haar nieuwe spaarprogramma
Op 1 augustus 2022 heeft Mymuesli de Mymuesli Club gelanceerd. Klanten van Mymuesli kunnen nu punten sparen in ruil voor korting. Op deze manier probeert
Kledingmerk Marc O’Polo biedt het loyaliteitsprogramma Marc O’Polo MEMBERS. Klanten die zich aanmelden voor dit programma sparen middels Memberries voor vouchers en krijgen na aanmelding
Sony heeft een nieuw loyaliteitsprogramma bekend gemaakt, genaamd PlayStation Stars. Dit nieuwe programma is gratis en je hoeft alleen maar een PlayStation te hebben, PlayStation-games
Chips fans kunnen bij hun favoriete chips smaak van Croky een verassing verwachten: Croky Coins. Naast het genieten van de chips kunnen klanten nu ook
Supermarktketen Jumbo gaat zijn spaarprogramma Jumbo Extra’s uitbreiden met snellaadpalen bij verschillende Jumbo winkels en winkels van La Place.
Samen met Pipoos maak je de wereld een stukje kleurrijker door alle verschillende hobby-artikelen die zij aanbieden. Om de creativiteit én loyaliteit van klanten te
NESCAFÉ Dolce Gusto heeft een spaarprogramma gelanceerd, PREMIO. Met het programma kunnen koffieliefhebbers sparen voor verschillende geschenken.
Onlangs heeft IHOP een nieuw loyaliteitsprogramma geïntroduceerd, namelijk de “International Bank of Pancakes”. Dit vernieuwde loyaliteitsprogramma biedt klanten de mogelijkheid om digitale tokens te sparen
Het formule 1 team Red Bull Racing is de samenwerking met Oracle vanaf dit jaar gaan intensiveren. De afgelopen jaren heeft het formule 1 team
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events