Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

MYTOMMY

MYTOMMY is het multilayer spaarprogramma van kledingwinkel Tommy Hilfiger. Door lid te worden ontvang je vele voordelen en beloningen. Het programma bestaat uit verschillende statussen op basis van gespaarde punten.

Lees verder »

Beauty Insider Program

Beauty Insider Points Voor elke dollar die je online of in de winkel besteedt krijg je één Beauty Insider point. Hiervoor dien je je éénmalig (online)

Lees verder »

Miles Attack

Miles ATtack Bij deelname aan het loyaliteitsprogramma Miles Attack worden reisagenten beloond voor hun werkzaamheden. Op het platform komen belangrijke toeristische spelers en reisagenten  samen. Hierbij belonen de toeristische spelers de

Lees verder »

Tanken bij AVIA

AVIA Keuzesparen Bij het spaarprogramma Keuzesparen kan je als klant zelf kiezen waarvoor je wil sparen. Sparen kan met behulp van een pas, die je kan

Lees verder »

Samen Sparen met Bidfood

Speciaal voor haar klanten in de zorgsector ontwikkelde Bidfood samen met diverse partners het spaarprogramma ‘Samen Sparen’. Deelname Klanten van Bidfood  kunnen zich gratis aanmelden voor

Lees verder »

Amstel Spaarkrat

Amstel SpaarKrat Met Amstel SpaarKrat spaar je voor cashback op je krat Amstel Pilsener. Als je meer dan €10,99 voor een krat hebt betaald (exclusief statiegeld), geeft

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.