
Jouw outfit én voordeel on fleek
De streetwearketen Snipes heeft recent een nieuw loyaliteitsprogramma op de markt gezet: ‘Snipes Clique’. Zoals de naam al verklapt wil
De streetwearketen Snipes heeft recent een nieuw loyaliteitsprogramma op de markt gezet: ‘Snipes Clique’. Zoals de naam al verklapt wil
De wereld van customer loyalty is opgeschud na de komst van Covid-19. De pandemie heeft ervoor gezorgd dat er enkele
Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals
Het modemerk Scotch & Soda heeft een lancering aangekondigd van een nieuw loyaliteitsprogramma: Club Soda 3.0. Het loyaliteitsprogramma krijgt de
Loyaliteitsprogramma’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Veel bedrijven zetten het instrument in als een handige marketingtool om in
De meeste mensen gaan maar een enkele keer in hun leven trouwen en kopen ook maar een enkele keer een
In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts
Loyaliteitsprogramma’s zijn een goede manier om klanten te binden en te behouden. Beloningen spelen een belangrijke rol bij de effectiviteit
In de winkel leek het nog zo’n goed idee, maar eenmaal buiten begint de klant tóch te twijfelen aan de
Soms kom je programma’s tegen die net even anders zijn. De Treasure Truck van Amazon is daar zeker een van.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events