
4 valkuilen voor Loyaliteitsprogramma’s
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Bij PlutoSport spaar je bij elke aankoop punten in hun nieuwe spaarprogramma. Klanten kunnen verdiende punten omzetten in korting bij
Duurzame keuzes worden beloond in het ‘Samen Greenchoice’ programma. Hierin sparen klanten van de energieleverancier door middel van groene keuzes.
Als jarige ontvang je van Education First gratis ‘activity credits’, die je kunt inzetten voor een van de taalreizen, -kampen
Na de Customer Loyalty Survey van 2022 heeft PwC dit jaar het Executive Customer Loyalty Survey uitgebracht. Zijn consumenten en
Treinreizigers ontvangen van NS een leuk cadeautje op hun verjaardag. Met de gratis e-boeken van Bookchoice hoeven ze zich op
Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.
Met het Genius programma van Booking.com word je beloond voor het overnachten in Booking verblijven. Als Genius member ontvang je
Het spaarprogramma Airmiles heeft een make-over gekregen aan de hand van inzichten uit klantonderzoek.
Het jaarlijke loyaliteitsonderzoek ‘For Love or Money’ heeft ook dit jaar tot interessante inzichten op het gebied van loyalty geleid.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.