
Bol.com deelt complimentjes uit
Maandag 1 maart was het nationale complimentendag. Webwinkel Bol.com haakte daar op in door haar trouwe klanten via een e-mail
Maandag 1 maart was het nationale complimentendag. Webwinkel Bol.com haakte daar op in door haar trouwe klanten via een e-mail
De toename in bestellingen is ook terug te zien buiten Nederland. Zo wordt er in Amerika geschat dat er in
Bij kledingmerk VERO MODA hebben klanten de mogelijkheid om member te worden van de VERO MODA Club. Wanneer zij member
Klik op onderstaande afbeeldingen voor een betere weergave van de infographic.
Begin 2021 is Google in Nederland van start gegaan met Google Play Points. Het loyaliteitsprogramma bestond al een tijdje in
Donateurs die de Hartstichting afgelopen jaar hebben gesteund ontvangen een persoonlijk kaartje. In het kaartje staat een verrassing: toegang tot
Nutrilon heeft eind 2020 een uniek spaarprogramma ontwikkeld voor haar klanten. Middels Nutrilon Scan & Spaar kunnen nieuwe ouders sparen
Klanten die bij Jeans Centre een account hebben, ontvingen een e-mail op Blue monday. Deze e-mail bevatte een kortingscode voor
1. Maak duidelijk wie je bent en waar je voor staat Een groot deel van de consumenten geeft aan dat
Eind 2020 is NIVEA van start gegaan met een webshop in India. Hierbij heeft het cosmeticamerk voor het eerst in
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.