![](https://loyaltyfacts.nl/wp-content/uploads/2020/09/alice-dietrich-FwF_fKj5tBo-unsplash-scaled-e1599726429842-300x151.jpg)
Creëer een creatief loyaliteitsprogramma
1. Verbind de naam aan je productaanbod Wanneer klanten met een loyaliteitsprogramma in aanraking komen, is de naam van het
1. Verbind de naam aan je productaanbod Wanneer klanten met een loyaliteitsprogramma in aanraking komen, is de naam van het
In 2018 schreven we een artikel over het spaarprogramma van Tommy Hilfiger, MYTOMMY. Na een kort bestaan van twee jaar
Klanten van T-Mobile ontvangen een uitnodiging om te puzzelen voor zomerse prijzen. Het telecombedrijf heeft exclusief voor haar klanten een
Een mooi initiatief van Bever. Klanten die online een bestelling plaatsen, ontvangen ansichtkaarten bij hun aankoop. Deze kunnen klanten versturen
Dierenvoedingsspecialist Pedigree zet zich al tijden in voor de adoptie van honden uit asielen wereldwijd. Om dit verder aan te
Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail. Klanten die al
Onderstaande infographic laat goed het verband zien tussen merkbekendheid en loyaliteit.
Bij Shell kan je deze zomer sparen voor autootjes die op zout water rijden. Wanneer klanten vier spaarzegels inleveren, ontvangen
Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een
Het Buitenvriend-programma van Bever bestaat al een tijdje, maar blijft een waardevol loyaliteitsprogramma voor elke buitenliefhebber. Het programma biedt namelijk
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.