Een hart onder de riem
Tijdens de Coronacrisis heeft het KWF heeft den e-mail gestuurd naar haar donateurs om hen een hart onder de riem
Tijdens de Coronacrisis heeft het KWF heeft den e-mail gestuurd naar haar donateurs om hen een hart onder de riem
Het spaarprogramma van Game Mania is vernieuwd en heet voortaan: Game Mania XP. Met Game Mania XP spaar je coins, unlock
Op Nationale Complimentendag heeft Save the Children zijn donateur een compliment gegeven. Gewoon omdat je geweldig bent.
Het Rode Kruis bedankt met deze e-mail de betrokkenen voor hun steun. Daarnaast heeft een stille gever een mooi gebaar
Om je te bedanken dat je lid bent geworden van de Nespresso club ontvang je van Nespresso gratis Lungo koffiekopjes
De Hartstichting houdt graag de reanimatiekennis van de donateurs op peil. Vandaar hebben zij een korte quiz gestuurd om de
Gamification kan een extreem krachtige loyaliteitsstrategie zijn door een ervaring te creëren die klanten boeit en ervoor zorgt dat ze
Creator Club points Het verzamelen van punten is heel eenvoudig. Voor elke dollar die je online of in de winkel
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.