
Klantloyaliteit bij fastfoodrestaurants
Zo geeft ongeveer de helft van de respondenten aan dat zij naar de concurrent gaan wanneer zij daar coupons voor
Zo geeft ongeveer de helft van de respondenten aan dat zij naar de concurrent gaan wanneer zij daar coupons voor
Ook voor 2018 heeft Picnic een jaaroverzicht gestuurd naar al haar klanten. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak jij gebruik
Om te weten welke vragen je je klanten precies moet stellen (en welke vooral niet) is het allereerst zaak om
Een terugblik op 2018 BNNVARA is trots met wat ze samen in 2018 met hun leden bereikt hebben. Dit laten
In de mail kon je als Premium abonnee al zien hoeveel verschillende nummers je hebt geluisterd in het afgelopen jaar.
The best of 2018 Het jaar 2018 is bijna ten einde en wij kijken er met veel plezier op terug! Wij
My Nintendo Met My Nintendo kun je punten verzamelen voor beloningen, zoals content voor games en diverse kortingen. Om gebruik
Starbucks Rewards Om deel te nemen aan Starbucks Rewards moet je (eenmalig) registreren voor het programma via de website of
Nieuwsgierig? Het volledige rapport kan je hier downloaden.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events