
Loyaliteitsprogramma Only For Men
Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor
Only for Men heeft een spaarprogramma geïntroduceerd. Bij iedere aankoop op de webshop of in de winkel spaar je voor
Biertegoed van Heineken Het loyaliteitsprogramma van Heineken gaat stoppen. Biertegoed stopt op 1 januari 2020. Heineken geeft als reden: Het
KLM stuurt haar Flying Blue leden regelmatig e-mails met leuke tips over je bestemming. In de e-mail zet KLM relevante
https://blog.smile.io/leverage-social-media-for-your-rewards-programNeem social media acties mee in je loyaliteitsprogramma Het betrekken van acties op social media is een van de makkelijkste
Sinds een aantal maanden is van Os een eigen loyaliteitsprogramma gestart: Van Os Membership. Klanten kunnen sparen voor extra kortingen op
Zalando stuurt haar klanten een e-mail wanneer het twee jaar geleden is dat zij voor het eerst een bestelling hebben geplaatst.
De luchtvaartcombinatie Air-France KLM en de hotelketen AccorHotels intensiveren hun samenwerking. Dit doen zij door het bundelen van hun loyaliteitsprogramma’s.
Mijn Etos is een voordeelprogramma dat extra voordeel biedt voor alle klanten van Etos. Je kunt je voor dit programma online
Gebruik Gamificatie Gamificatie geeft aan de traditionele loyaliteitsprogramma’s praktijken, zoals het sparen van punten, een leuke en sociale draai. Ook biedt
In april lanceerde Reebok hun nieuwe loyaliteitsprogramma Unlocked. Met dit programma streeft Reebok naar diepere klantrelaties. Daarnaast is het een
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.