Een cadeautje van Team Kappers
Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een
Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een
Game-ontwikkelaar Ubisoft heeft zijn loyaliteitsprogramma vernieuwd. In het programma worden de twee voornaamste diensten van Ubisoft, Ubisoft Club en Uplay,
Wie in Nederland een wenskaart wil versturen, heeft ruime keuze uit verschillende services. Om zich te onderscheiden van de concurrentie
Alleeninkt.nl heeft een hoog cijfer behaald uit haar reviews en is hier trots op. Alleeninkt.nl bedankt haar klanten en geeft
Twee van deze voorbeelden zijn de loyaliteitsprogramma’s van Beer Hawk en The Chivery. Het eerste is gebaseerd op het earn
Tijdens afgelopen persconferentie hakte premier Rutte de knoop opnieuw door om de horeca te sluiten. Dit keer beter voorbereid, schakelen
Delhaize heeft zijn spaarprogramma in een nieuw jasje gestoken. Waar de supermarktketen voorheen de Plus-kaart aanbood, komt het nu met
In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores. Klik op de infographic
1. Als de doelgroep fan is van loyaliteitsprogramma’s, dan sluiten ze niet direct aan Een groot deel van deze generatie
Leden zijn belangrijk voor het bestaan van de omroep KRO-NCRV. Leden waarvan het lidmaatschap bijna afloopt, ontvangen een mail waarin
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.