
Een verrassend welkomstcadeau van Otto
De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail. Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt
De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail. Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt
Verliesaversie wordt vaak gebruikt in loyaliteitsprogramma’s (en marketingstrategieën in de bredere zin) om de betrokkenheid van deelnemers te stimuleren. De
Sportwinkelketen Decathlon heeft een nieuw spaarprogramma gelanceerd. Het programma heeft het doel om sportief gedrag te stimuleren. Zo ontvangen deelnemers
De Amerikaanse autoproducent Tesla heeft tijdelijk het ‘Ownership Loyalty Program’ gelanceerd op de Chinese markt. Het loyaliteitsprogramma is op dit
Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin
Drs Leenarts geeft graag een extraatje aan vaste klanten, die zij overigens liever ‘fans’ noemen. Daarom heeft Drs Leenarts op
Het blijkt soms een uitdaging om deelnemers van een spaarprogramma over een langere periode betrokken te houden bij het programma.
Op 1 augustus 2022 heeft Mymuesli de Mymuesli Club gelanceerd. Klanten van Mymuesli kunnen nu punten sparen in ruil voor
Schreeuw jij van geluk wanneer je Zalando-pakketje wordt bezorgd? Dan heeft de webshop misschien wel wat interessants voor je in
Uit onderzoek van McKinsey blijkt dat klanten de voorkeur geven aan een gepersonaliseerde winkelervaring. Ruim 76% van de klanten koopt
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.