
Het verband tussen merkbekendheid en loyaliteit
Onderstaande infographic laat goed het verband zien tussen merkbekendheid en loyaliteit.
Onderstaande infographic laat goed het verband zien tussen merkbekendheid en loyaliteit.
Bij Shell kan je deze zomer sparen voor autootjes die op zout water rijden. Wanneer klanten vier spaarzegels inleveren, ontvangen
Om sommige bedrijven nog een laatste zetje te geven, heeft The Wise Marketer in een artikel de redenen op een
Het Buitenvriend-programma van Bever bestaat al een tijdje, maar blijft een waardevol loyaliteitsprogramma voor elke buitenliefhebber. Het programma biedt namelijk
In 2020 heeft de achtste editie van het for love or money-onderzoek plaatsgevonden, met een aantal interessante uitkomsten als resultaat. Zo is er een groeiende behoefte aan programma’s met beloningen voor goed gedrag.
De NS stuurde haar reizigers een filmpje om hen opnieuw welkom te heten in de trein. Een week geleden opende
Rituals biedt bij een foutje op bijzondere wijze haar excuses aan. Zo ontvangen trouwe klanten waarbij iets mis is gegaan
Zalando nodigt een aantal van haar klanten uit om deel te nemen aan het zogeheten ‘Zalando Voices’. Klanten ontvangen regelmatig
Het spaarsysteem met koopzegels van supermarktketen Albert Heijn heeft een verandering ondergaan. Albert Heijn heeft vertrouwen in de toekomst van
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events