
Daar is een speld tussen te krijgen!
Een veelbevolende nieuwe ontwikkeling in loyaliteitprogramma’s is het gebruik van badges om gewenst klantgedrag te belonen. Met het verdienen van
Een veelbevolende nieuwe ontwikkeling in loyaliteitprogramma’s is het gebruik van badges om gewenst klantgedrag te belonen. Met het verdienen van
‘Mijn Etos’, het loyaliteitsprogramma van de bekende drogisterij keten, heeft een upgrade gekregen. Door middel van de vernieuwde app kunnen
Treatwell heeft onlangs hun eigen spaarprogramma gelanceerd: Treatwell Rewards. In dit programma sparen klanten van het online beauty platform punten
Naïf, de online webshop die staat voor baby verzorging zonder schadelijke producten, spreekt op vaderdag waardering voor alle vaders uit.
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Bij PlutoSport spaar je bij elke aankoop punten in hun nieuwe spaarprogramma. Klanten kunnen verdiende punten omzetten in korting bij
Duurzame keuzes worden beloond in het ‘Samen Greenchoice’ programma. Hierin sparen klanten van de energieleverancier door middel van groene keuzes.
Als jarige ontvang je van Education First gratis ‘activity credits’, die je kunt inzetten voor een van de taalreizen, -kampen
Na de Customer Loyalty Survey van 2022 heeft PwC dit jaar het Executive Customer Loyalty Survey uitgebracht. Zijn consumenten en
Treinreizigers ontvangen van NS een leuk cadeautje op hun verjaardag. Met de gratis e-boeken van Bookchoice hoeven ze zich op
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.