![](https://loyaltyfacts.nl/wp-content/uploads/2024/06/jason-d-fN4zr3xUzIY-unsplash-300x300.jpg)
Een robijnen jaar voor Neiman Marcus’ InCircle
Neiman Marcus heeft al meer dan vier decennia lang succesvolle klantloyaliteit gekweekt met hun InCircle-programma. Ontdek hoe ze dit voor
Neiman Marcus heeft al meer dan vier decennia lang succesvolle klantloyaliteit gekweekt met hun InCircle-programma. Ontdek hoe ze dit voor
Ontdek hoe AI loyaliteitsprogramma’s transformeert: van gepersonaliseerde ervaringen tot fraudedetectie en verbeterde klantenservice. Verhoogde efficiëntie en klantloyaliteit zijn slechts het
Het Member Lifecycle Management Model (MLM) beschrijft een strategie voor het beheer van de levenscyclus van een lid gedurende zijn
Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!
Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te
Door het creëren van nieuwe moments of truth bij tevreden klanten zorgen hospitality bedrijven dat de loyaliteit omhoog gaat!
Benieuwd of een unieke ervaring genoeg is voor loyaliteit of dat ook emotionele binding nodig is? Lees snel verder!
Verleng de levensduur van je kleding en draag bij aan duurzaamheid met Patagonia ‘s Worn Wear-programma.
Een loyaliteitsprogramma voor alle fans! Iedereen kan punten sparen, of je nu thuis op de bank de race kijkt of
Deelnemers van Pets Place Premium loyaliteitsprogramma ontvangen exclusieve kortingen, tips & tricks voor hun geliefde viervoeters.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.