
Loyaliteit na vertrouwen
Tegenwoordig zijn influencers niet meer weg te denken uit de strategie van veel bedrijven. Hebben deze celebrities ook een impact
Tegenwoordig zijn influencers niet meer weg te denken uit de strategie van veel bedrijven. Hebben deze celebrities ook een impact
Zijn monetaire of niet monetaire beloningen het meest effectief in loyaliteitsprogramma’s? Onderzoek geeft het antwoord!
Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim
Is er een relatie tussen loyaliteit en het gevoel dat je geluk gaat hebben? Volgens onderzoek in ieder geval wel!
Om goede doelen te motiveren om voldoende te investeren in donateursloyaliteit, geeft onderzoeker Adrian Sargeant 6 bewezen redenen waarom investeren
Veel loyaliteitsprogramma’s zijn nog niet ingesteld op de nieuwe generatie consumenten: Gen-Z. Wij zetten een aantal effectieve strategieĆ«n op een
Bekende theorieĆ«n uit de psychologie worden veelal in loyalty marketing toegepast. Aan de hand van de ‘spaarjourney’ in spaarprogramma’s lichten
De relatie tussen Corporate Social Responsibility en klantloyaliteit wordt steeds belangrijker. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek brengen we deze
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Het hebben van een religieuze achtergrond en waarde hechten aan mens en maatschappij worden vaak hand in hand gezien.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.Ā