
Van donatie naar relatie
Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken.
Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken.
Uit onderzoek van Bayt.com blijkt dat werknemers loopbaanontwikkeling belangrijker vinden dan compensatie en dat zij hierdoor ook langer blijven bij een
Voordat we verdergaan naar de resultaten vertellen we je graag wat de CSS inhoudt, hoe het wordt berekend, hoe de
Hoe staat het er voor? Dunck Loyalty Marketing heeft in samenwerking met De Toekomst van Fondsenwerving onderzocht hoe het gesteld
Donateursloyaliteit staat bij veel goede doelen hoog op de agenda. Om loyaliteit te meten gebruiken steeds meer goede doelen de
Sinds 2006 brengt het FEP (Fundraising Effectiveness Project) jaarlijks de resultaten van hun Fundraising Effectiveness Survey, dat data van de
Om dank te tonen voor de steun die de donateurs aan Amnesty International geven, krijgen nieuwe donateurs een brief met
De resultaten van de CSS benchmark 2016 zijn bekend. De loyaliteit van donateurs aan Nederlandse goede doelen is gemiddeld toegenomen.
Bloeddonors die al een tijd geen afspraak meer hebben gehad bij Sanquin krijgen een kaart thuisgestuurd. Hierin herinnert Sanquin haar donors eraan
Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events