
Wat is Loyalty Marketing DNA? De marketeer is de schepper van de loyaliteitsoplossing en het Loyalty Marketing DNA zijn z’n
Het onderzoek naar de loyale donateur werd in februari 2016 uitgevoerd door Abila, een Amerikaans bedrijf dat software en service verleent
Dit jaar hebben negen goede doelen deelgenomen. Zij gebruiken de CSS als centraal instrument voor het meten van de loyaliteit
Grip op loyaliteit: de loyaliteitsattitude Inzicht in de loyaliteitsattitude van de donateur wordt verkregen door deze uit te vragen in
Het vakgebied in Nederland is volop in ontwikkeling Als eerste conclusie kunnen we stellen dat het vakgebied loyaliteitsmarketing nog steeds
Stijgend verloop Uit het onderzoek wordt duidelijk dat vooral bij de nieuw geworven donateurs een steeds groter verloop te zien
Om meer inzicht te krijgen in de loyaliteit van donateurs, heeft Dunck Loyalty Marketing, in samenwerking met de Radboud Universiteit
Maakt een gouden elite klantengroep het verschil? Veel bedrijven kennen rangen in een loyaliteitsprogramma waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events