Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Adidas bedankt loyale klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
15 december 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Adidas bedankt loyale klanten

Adidas
Adidas
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.
Adidas
Adidas
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.
Adidas is een van origine Duits sportkledingmerk.

Adidas laat in een e-mail naar hun trouwe klanten zien dat zij aan de lange termijn denken. Klanten die een jaar klant zijn bij de sportkledingketen, ontvangen namelijk een bericht met daarin de boodschap dat Adidas haar klanten bedankt voor de loyaliteit. Voor deze loyaliteit ontvangen deze klanten 20% korting op de volgende aankoop.

Normaliter krijgen klanten korting als ze net nieuw zijn bij een organisatie, maar Adidas kijkt verder.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.