Een belangrijke nieuwe trend op het gebied van loyaliteit is de toenemende aandacht voor het steunen van goede doelen in loyaliteitsprogramma’s. Een van de bedrijven die hierop inspeelt is sportkleding- en schoenenketen FootLocker. Het bedrijf zet haar Footlocker Xpoints (FLX) programma in om de wereld een stukje mooier maken en waardeert deelnemers die ook hun steentje willen bijdragen.
In een uitgebreide campagne stimuleert het bedrijf deelnemers om hun Xpoints te doneren aan Allcolibri. Deze organisatie helpt Foot Locker aan een positieve invloed op de planeet. De Xpoints kunnen worden gedoneerd voor verschillende doeleinden, bijvoorbeeld om kleding te recyclen of kinderen te helpen met sporten.
Ook de ‘donateur’ zelf komt niet met lege handen te staan. FLX-deelnemers die hun punten doneren maken namelijk kans op een FootLocker giftcard van maar liefst €100!
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.