Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Doneer je Foot Locker Xpoints

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
20 Februari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Doneer je Foot Locker Xpoints

Foot Locker
Foot Locker
Foot Locker inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd. Door nauw samen te werken met topmerken kan Foot Locker de meest exclusieve productassortimenten aanbieden.
Foot Locker inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd. Door nauw samen te werken met topmerken kan Foot Locker de meest exclusieve productassortimenten aanbieden.
Foot Locker
Foot Locker
Foot Locker inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd. Door nauw samen te werken met topmerken kan Foot Locker de meest exclusieve productassortimenten aanbieden.
Foot Locker inc. is een Amerikaanse sportkleding- en schoenenketen met vestigingen in 28 landen wereldwijd. Door nauw samen te werken met topmerken kan Foot Locker de meest exclusieve productassortimenten aanbieden.

Een belangrijke nieuwe trend op het gebied van loyaliteit is de toenemende aandacht voor het steunen van goede doelen in loyaliteitsprogramma’s. Een van de bedrijven die hierop inspeelt is sportkleding- en schoenenketen FootLocker. Het bedrijf zet haar Footlocker Xpoints (FLX) programma in om de wereld een stukje mooier maken en waardeert deelnemers die ook hun steentje willen bijdragen.

 

In een uitgebreide campagne stimuleert het bedrijf deelnemers om hun Xpoints te doneren aan Allcolibri. Deze organisatie helpt Foot Locker aan een positieve invloed op de planeet. De Xpoints kunnen worden gedoneerd voor verschillende doeleinden, bijvoorbeeld om kleding te recyclen of kinderen te helpen met sporten.

 

Ook de ‘donateur’ zelf komt niet met lege handen te staan. FLX-deelnemers die hun punten doneren maken namelijk kans op een FootLocker giftcard van maar liefst €100!

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events