Fans First!
Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.
Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.
Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.
Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.
Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.
Fairtrade Nederland waardeert iedereen die afgelopen jaar heeft bij gedragen aan een ‘fair-tastisch’ jaar.
Klanten van Sissy-Boy ontvangen in de aanloop naar hun verjaardag een cadeautje van het kledingmerk.
Deelnemers aan het spaarprogramma van Jumbo kunnen in december sneller punten sparen. Als kerstcadeau ontvangen ze namelijk in de actieperiode
NS-abonnees profiteren in december elke dag van een feestelijke aanbieding in het winter wonderland van NS Wintercity!
Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.
Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.