
Bol.com zet de klant in de regen
Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse
Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse
Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun
Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift
Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar
Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week
Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het
Disneyland Paris wil bezoekers een warm hart doe dragen op hun verjaardag. Dit doen zij door jarigen een mail te
Eliza was here bedacht een waarderingscampagne om klanten ook in de wintermaanden aan hen te binden. Ze bedanken klanten die
Klanten van Bax Music zijn verrast met een cadeautje, gewoon omdat een klant het volgens Bax verdient. De mail is
Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.