Een persoonlijke boodschap van én voor vaders
Naïf, de online webshop die staat voor baby verzorging zonder schadelijke producten, spreekt op vaderdag waardering voor alle vaders uit.
Naïf, de online webshop die staat voor baby verzorging zonder schadelijke producten, spreekt op vaderdag waardering voor alle vaders uit.
Als jarige ontvang je van Education First gratis ‘activity credits’, die je kunt inzetten voor een van de taalreizen, -kampen
Treinreizigers ontvangen van NS een leuk cadeautje op hun verjaardag. Met de gratis e-boeken van Bookchoice hoeven ze zich op
Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.
De Online Drogist stuurt aan haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al
Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar
Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse
Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun
Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift
Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.