
Pearle heeft oog voor jouw verjaardag
Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren
Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren
Heb je in 2022 weer gebruik gemaakt van de populaire webwinkel Bol.com? Grote kans dat je een waarderingsmailtje van ze
17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
Mensen die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief van Converse ontvingen in januari een ‘’gelukkig nieuwjaar’’ mail. Daarin werden ontvangers
Mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief van vtwonen ontvangen een welkomstmail. De mail is bedoeld als warm welkom, zodat
Klanten die een bestelling plaatsen bij Smyle, ontvangen bij hun eerste bestelling een welkomstkaartje. Hierbij wordt de nieuwe klant bedankt
Nog niet toegezongen op je verjaardag? Niet getreurd, het WWF heeft een mooie compilatie van zingende walvissen voor je klaarstaan!
Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de
Gebruikers van Canva hebben een mail ontvangen van dit online designplatform met als titel: “Bedankt voor je steun”. In de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events