Wees er als eerste bij
Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.
Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.
Fairtrade Nederland waardeert iedereen die afgelopen jaar heeft bij gedragen aan een ‘fair-tastisch’ jaar.
Klanten van Sissy-Boy ontvangen in de aanloop naar hun verjaardag een cadeautje van het kledingmerk.
Deelnemers aan het spaarprogramma van Jumbo kunnen in december sneller punten sparen. Als kerstcadeau ontvangen ze namelijk in de actieperiode
NS-abonnees profiteren in december elke dag van een feestelijke aanbieding in het winter wonderland van NS Wintercity!
Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.
Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Bij Rituals wordt aandacht besteed aan de dag waarop je lid bent geworden van My Rituals!
Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.
Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.