Bedankt dat de natuur op u kan rekenen
Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor
Natuurmonumenten bedankt leden Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor
Klantenbinding voorbeelden: Pearle Kortingsacties zijn goed voor zowel klantenbinding als klantretentie en hebben sinds vorige eeuw een vogelvlucht genomen. Kortingen
Al vanaf 1903 vallen consumenten er massaal voor: spaarzegelacties van supermarkten. Waar het allemaal begon met een paar voorzichtige acties waarmee
Het belang van bestaande klanten Door toenemende concurrentie lijken producten en services steeds meer op elkaar. Dit terwijl klanten steeds meer
Afgelopen jaren hebben consumenten kunnen zien dat winkeliers talloze veranderingen hebben moeten ondergaan. Juist daarom is het van belang om
Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten.
‘Spaar voor het tweede toegangskaartje gratis’ is het nieuwe Albert Heijn spaarprogramma in oktober. De supermarktketen speelt met deze spaarkaart
Filmfans opgelet! Pathé biedt Unlimited leden een unieke kans. Zij krijgen een vijftien minuten durende IMAX 3D preview met exclusieve
Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met
Een nieuwe spaaractie van Albert Heijn; tot 2 oktober ontvang je bij iedere €10,- aan boodschappen een vershoudzegel. Bij 10 zegels
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.