Titel:
Subtitel:
Auteur:
Aantal pagina’s:
Datum publicatie:
Uitgeverij:
Met veel enthousiasme keken we uit naar dit boek van Bryan Pearson. Bryan Pearson is CEO van het gerenommeerde adviesbureau LoyaltyOne en wordt wereldwijd beschouwd als één van de experts op het gebied van klantloyaliteit.
In zijn boek beschrijft Pearson de veranderende marketingwereld en de stap die veel organisaties nog moeten maken van product georiënteerd naar klant georiënteerd. Hoewel zijn verhaal wordt ondersteund door vele aansprekende praktijkvoorbeelden, blinkt het vooral uit in het beschrijven van vereiste veranderingen in organisaties, niet in het bieden van oplossingen.
Zo beschrijft Pearson uitvoerig het belang van het vergaren en toepassen van data om relevant te zijn voor de klant, maar biedt het boek weinig handvatten waarmee de marketeer in de praktijk aan de slag kan. Hierdoor mist het boek diepte en biedt het weinig nieuwe inzichten voor de ervaren marketeer.
Pearson kan met zijn boek The Loyalty Leap de hoge verwachtingen helaas niet waarmaken. De goede praktijkvoorbeelden kunnen het gebrek aan vernieuwende inzichten niet camoufleren.
LOYALTY STRATEGY
BOOK REVIEW
LOYALTY STRATEGY
BOOK REVIEW
LOYALTY STRATEGY
BOOK REVIEW
LOYALTY STRATEGY
BOOK REVIEW
LOYALTY STRATEGY
BOOK REVIEW
LOYALTY STRATEGY
BOOK REVIEW
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.